Zapytanie ofertowe nr 07.76.2020/PWD - aktualizacja

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
28 sierpnia 2020

logotypy UE

TREŚĆ ZAPYTANIA ZOSTAŁA ZMIENIONA

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 Zapytanie ofertowe nr 07.76.2020/PWD na wykonanie zamówienia:

 

Doradztwo i korepetycje dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego w Węgorzy, Osinie oraz w Nowogardzie prowadzonych przez Stowarzyszenie Akademia Wsparcia Inicjatyw Społecznych AWIS, w ramach środków przyznanych na realizację projektu pn. Nowe Placówki Wsparcia Dziennego w powiecie goleniowskim: "Czwarte Piętro" w Nowogardzie i 2 PWD
w gminie Osina
nr RPZP.07.06.00-32-K008/18-00

Podstawa prawna: Zamówienie powyżej 50 tys. PLN netto udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumentem regulującym są Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 

 

Zapytanie związane jest z realizacją projektu pn. Nowe Placówki Wsparcia Dziennego w powiecie goleniowskim: "Czwarte Piętro" w Nowogardzie i 2 PWD w gminie Osina
nr RPZP.07.06.00-32-K008/18-00, finansowanego z EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Numer i nazwa Osi Priorytetowej: RPZP.07.00.00: Włączenie społeczne, Numer i nazwa Działania RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.

 

Nazwa i adres Zamawiającego.

Stowarzyszenie Akademia Wspierania Inicjatyw Społecznych AWIS

Warnkowo 6a. 72-200 Nowogard

e-mail: awis@awis.org.pl

www.awis.org.pl

 

  1. 1.     Opis przedmiotu zamówienia.

Wspólny Słownik Zamówień:

Wg CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe; 85312320-8 – Usługi doradztwa;
80310000-0 – Usługi edukacji młodzieży; 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego; 80200000-6 Usługi szkolnictwa średniego;

 

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 

Część 1. udzielenie poradnictwa psychoterapeutycznego oraz prawnego w zakresie:
1.1. logopedii,

1.2.         prawa rodzinnego,

1.3.         profilaktyki zdrowotnej,

1.4.         aktywizacji społecznej i zawodowej.

 

Część 2. udzielenie korepetycji z:

2.1. języka polskiego,

2.2. języka angielskiego,

2.3. matematyki,

2.4. informatyki

wNowych Placówkach Wsparcia Dziennego w powiecie goleniowskim: "Czwarte Piętro"
w Nowogardzie i 2 PWD w gminie Osina.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Część 1. W ramach realizacji zadań projektowych planuje się udzielenie poradnictwa prawnego
w szczególności z obszaru prawa rodzinnego i opiekuńczego, a także poradnictwa psychoterapeutycznego, w szczególności polegającego na wsparciu, które zmierza
do zażegnania problemów, których źródło tkwi w sposobie funkcjonowania rodziny wynikających z diagnozy i planów pracy z rodziną opracowanych przez pedagogów rodzinnych pracujących w Placówkach Wsparcia Dziennego. Na podstawie określonych rodzajów oraz form planowanego wsparcia dla Placówek Wsparcia Dziennego planuje się udzielić indywidualnego lub grupowego (w zależności od potrzeb) poradnictwa w zakresie:

1.1.          zajęć logopedycznych dla dzieci (korygowanie wad wymowy oraz wzbogacanie słownictwa);

1.2.          prawa rodzinnego;

1.3. profilaktyki zdrowotnej (m.in. przedstawienie dobrych nawyków żywieniowych, promowanie zdrowego stylu życia oraz sportu, dbania o higienę) oraz profilaktyki z zakresu alkoholizmu, nikotyny, narkotyków, Internetu oraz zjawiska fonoholizmu;

1.4. aktywizacji społecznej oraz zawodowej podopiecznych PWD i ich rodziców.

 

Poradnictwo udzielone zostanie średnio w wymiarze po 25h/mies. (wymiar ten obejmuje wszystkie rodzaje wsparcia) na grupę rodziców podopiecznych Placówek Wsparcia Dziennego,  jak i samych podopiecznych w danym zakresie poradnictwa, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2022 r. Należy uwzględnić elastyczne godziny pracy. Wymiar czasu,
w jakim udzielone będą poszczególne rodzaje poradnictwa uzależniona jest od bieżących potrzeb podopiecznych PWD oraz ich rodziców, co wynika ze specyfiki pracy w PWD. Dokładny harmonogram będzie uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego.

Do udziału w postępowaniu w zakresie udzielania poradnictwa w wyżej wymienionym zakresie przystąpić podmioty, które wykażą, że do realizacji zamówienia zaangażują odpowiedni personel – osoby, które:

1.1.          w zakresie logopedii - legitymują się dyplomem ukończenia studiów wyższych magisterskich lub równoważnych w zakresie logopedii, lub studiów podyplomowych, lub równoważnych oraz posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie pracy jako logopeda;

1.2.          w zakresie poradnictwa prawnego - posiadają tytuł zawodowy magistra nauk prawnych lub równoważny, lub ukończone studia magisterskie lub równoważne na innym kierunku zapewniające wiedzę odpowiadającą zakresowi udzielanego wsparcia oraz posiadają min. dwuletnie doświadczenie w zakresie udzielania porad prawnych
w szczególności w zakresie prawa rodzinnego;

1.3.          w zakresie profilaktyki – posiadają wiedzę, umiejętności z zakresu profilaktyki zdrowotnej oraz profilaktyki z zakresu alkoholizmu, nikotyny, narkotyków, Internetu oraz zjawiska fonoholizmu oraz posiadają min. dwuletnie doświadczenie w zakresie udzielanego poradnictwa;

1.4.          w zakresie aktywizacji społecznej oraz zawodowej – legitymują się dyplomem ukończenia studiów wyższych magisterskich lub równoważnych w zakresie doradztwa zawodowego lub studiów podyplomowych, lub równoważnych oraz posiadają
min. dwuletnie doświadczenie w pracy jako doradca zawodowy.

 

Składając ofertę, należy udokumentować posiadane wykształcenie, a także przedstawić dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie.

 

2. W ramach realizacji zadań projektowych planuje się udzielić indywidualnych lub grupowych (w zależności od potrzeb) korepetycji dla podopiecznych Placówek Wsparcia Dziennego
w wieku od 6 do 18 lat, w związku z tym korepetytorzy będą udzielać korepetycji na poziomie od szkoły podstawowej do szkoły średniej włącznie. Korepetycje udzielane będą z takich przedmiotów jak:

2.1. język polski,

2.2. język angielski,

2.3. matematyka,

2.4. informatyka

w wymiarze średnio 10 h wsparcia w miesiącu na grupę z jednego przedmiotu. Ten sam korepetytor może udzielać korepetycji z więcej niż jednego przedmiotu, o ile posiada stosowne uprawnienia, wykształcenie i doświadczenie. Wymiar czasu przeznaczony na jeden przedmiot może zostać zmieniony przez Zamawiającego, ponieważ wymiar czasu uzależniony jest od bieżących potrzeb podopiecznych PWD, co wynika ze specyfiki pracy PWD.

 

Korepetycje udzielane będą podopiecznym Placówkom Wsparcia Dziennego w takim zakresie,
w jakim podopieczni będą wymagali wsparcia, w związku z tym Wykonawca/y udzielający korepetycji będą musieli być dostępni stosownie do zapotrzebowania podopiecznych. Należy uwzględnić elastyczne godziny przeprowadzania korepetycji. Harmonogram korepetycji planowanych do przeprowadzenia w danym miesiącu w rozbiciu na dni, przesłany zostanie Wykonawca/y przez Zamawiającego mailowo, na wskazany przez Wykonawcę/ów adres, minimum 5 dni przed końcem miesiąca poprzedzającego. Niemniej jednak, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do obowiązującego harmonogramu
w terminie określonym przez Wykonawcę/ów jako gotowość do świadczenia usług na rzecz uczestników projektu, w formularzu ofertowym.

 

Wykonawca udzielający korepetycji musi wykazać, że do realizacji zamówienia zaangażuje osoby posiadające co najmniej roczne doświadczenie w nauczaniu oraz wykazujące się wiedzą w danej dziedzinie, w której będzie udzielał wsparcia, co powinien udokumentować odpowiednimi dyplomami, certyfikatami lub innymi dokumentami wykazującymi posiadane przez niego umiejętności, a także posiadane doświadczenie.

 

Wykonawca/y zorganizuje i dostarczy we własnym zakresie materiały dydaktyczne niezbędne do wykonywania zajęć. Natomiast Zamawiający zapewni sale do przeprowadzenia zajęć.

 

Udzielanie doradztwa oraz korepetycji w zakresie opisanym w przedmiocie zamówienia odbywać się będzie w siedzibach Placówek Wsparcia Dziennego w Osinie, Węgorzy
oraz Nowogardzie, w związku z tym koszty dojazdu leżą po stronie Wykonawcy i powinny być wliczone w oferowaną cenę.

 

  1. 2.     Termin realizacji zamówienia.

Termin realizacji zamówienia: od dnia 02.09.2020 do 30.06.2022

Termin podpisania umowy z Wykonawcą: 5 dni roboczych od dnia wyboru oferty.

 

  1. 3.     Warunki udziału w postępowaniu.

Wybór Wykonawcy będzie się odbywał z zachowaniem zasady konkurencyjności wymaganej przy realizacji projektów, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. – prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2015.2164 ze zm.).

Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania wytycznych horyzontalnych, wytycznych programowych oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014–2020.

 

Do udziału w postępowaniu uprawnione są podmioty, które dysponują odpowiednim personelem i dodatkowo:

a)     zobowiązują się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;

b)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

c)     nie byli skazani prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (oświadczenie, załącznik nr 2) ;

d)    Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (oświadczenie, załącznik nr 3). Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi
do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa),
    w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. 

Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.

 

Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu podmioty, które dysponują odpowiednim personelem - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli Wykonawca potwierdzi, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do udzielenia przedmiotowego wsparcia
oraz posiadającymi co najmniej minimum dwuletnie doświadczenie w udzielaniu poradnictwa lub co najmniej roczne doświadczenie w nauczaniu.

 

Zamawiający ma prawo do każdorazowej weryfikacji osób wskazanych przez Wykonawcę, jako kadry pod kątem spełnienia wymagań, o których mowa powyżej oraz wyrażenia sprzeciwu,
co do możliwości prowadzenia przez nich zajęć (w przypadku gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości co do spełniania przez te osoby wymagań, o których mowa powyżej). W przypadku wyrażenia sprzeciwu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wskazania Zamawiającemu nowych (innych) osób spełniających wymagane kryteria. Do nowo wskazanych osób stosuje się tryb weryfikacji, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
W przypadku, gdy wskazana kadra w toku realizacji zajęć nie będzie spełniała oczekiwań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wskazania Zamawiającemu nowej kadry. Do nowo wskazanych osób stosuje się tryb weryfikacji, o którym mowa powyżej.

 

W celu spełnienia tego warunku Wykonawca powinien przedstawić dokumenty potwierdzające fakt posiadania wymaganego w przedmiocie zamówienia minimalnego doświadczenia.

Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji dokumentów potwierdzających dysponowanie tymi osobami i ich doświadczenie (umowa o pracę, zlecenie, pisemne zobowiązanie tych osób o pozostawaniu w dyspozycji Wykonawcy, dyplomy, świadectwa pracy, referencje, itp.)

 

 

Zamawiający informuje, iż każdy Wykonawca ubiegający się o realizację usługi zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia w sposób prawidłowy wadium
w pieniądzu w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: 21 1140 2004 0000 3702 7870 2370. Wadium musi obciążyć rachunek bankowy Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert,
a ponadto Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzenie wpłaty wadium (tytuł przelewu powinien zawierać co najmniej przedmiot postępowania: Zapytanie ofertowe nr 07.76.2020/PWD). Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmawia lub uchyla się od zawarcia umowy na realizację usługi
na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym. W przypadku wybranej oferty wadium stanowić będzie zabezpieczenie prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

 

Wykonawca składając ofertę, jednocześnie zobowiązuje się do pozostawania w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycyjności Zamawiającego rozumianej jako realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana
wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.

 

  1. 5.     Opis sposobu przygotowania oferty.
  2. Wymagania podstawowe.
  3. Każdy Wykonawca może złożyć więcej niż jedną ofertę. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.
  4. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę
    w formie zgodnej z niniejszym zapytaniem.
  5. Ofertę składa się w formie pisemnej, w języku polskim wraz z oświadczeniami Wykonawcy. Wzór oferty oraz oświadczeń są dołączone do niniejszego zapytania.
  6. Oferta powinna być:
  • opatrzona pieczątką firmową,
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP, adres e-mail,
  • zawierać opis przedmiotu zamówienia,
  • podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy – w przypadku ofert składanych elektronicznie należy wysłać skan podpisanej oferty.
  1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  2. Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania. Odpowiedź zostanie wysłana do wykonawcy zadającego pytanie oraz zamieszczona na stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie w ciągu 2 dni roboczych. Wyjaśnienia zamieszczane na stronie internetowej nie będą zdradzać, wskazywać ani identyfikować podmiotu zadającego pytanie. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego złożenia w terminie krótszym niż 1 dzień przed terminem składania ofert.
  3. Wykonawcy są zobowiązani do regularnego przeglądania strony internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie celem rejestrowania wszelkich zmian zapytania
    i udzielonych wyjaśnień.
  4. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań.
  5. Zamawiający w celu oceny czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku
    do przedmiotu zamówienia może zażądać od każdego Wykonawcy udzielenia
    w terminie 7 dni kalendarzowych szczegółowych wyjaśnień dotyczących zakresu oferty mającej wpływ na wysokość oferowanej ceny. W przypadku nieprzedstawienia
    na wniosek Zamawiającego wyjaśnień Wykonawca zostanie wykluczony
    z postępowania a jego oferta odrzucona.
  6. Forma oferty.

 

  1. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub ich skanów w przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną.
  2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału dokumentu wówczas, gdy złożony przez Wykonawcę skan dokumentu jest nieczytelny lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jego prawdziwości.

 

  1. C.   Kompletna oferta powinna zawierać:

Załącznik nr 1 – formularz oferty,

załącznik nr 2 – oświadczenia,

załącznik nr 3 – oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym,

załącznik nr 4 – wykaz osób zaangażowanych do realizacji zamówienia,

załącznik nr 5 – wzór umowy.

oraz dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie oraz  kserokopię dokumentu potwierdzającego wpłacenie wadium.

 

  1. Wymagany okres związania ofertą: wynosi 30 dni

                                                      

  1. 6.     Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest

Stowarzyszenie AWIS: Tobiasz Lubczyński, e-mail: awis@awis.org.pl

 

  1. 7.     Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
  2. Ofertę należy złożyć w jednej z wymienionych form: osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 w siedzibie Zamawiającego, pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego z dopiskiem: Zapytanie ofertowe nr 07.76.2020/PWD” Warnkowo 6a, 72-200 Nowogard, lub w formie skanów na adres mailowy: awis@awis.org.pl
    w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 04 września 2020 r. do  godz. 10.00. Decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego/adres mailowy. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 września 2020r. o godzinie 14.00 w siedzibie Stowarzyszenia Akademia Wspierania Inicjatyw Społecznych AWIS, Warnkowo 6a, 72-200 Nowogard

 

  1. Kryteria oceny ofert
  1. Opis sposobu obliczania kryterium cena.

Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.

Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cmin : C0) x 90

gdzie:

C – liczba punktów przyznana danej wycenie,

Cmin – najniższa cena łącznie spośród ważnych wycen,

C0 – cena łącznie obliczona badanej wyceny.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 90. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

2. Opis sposobu obliczania kryterium gotowość.

Gotowość świadczenia usługi na rzecz uczestników projektu w terminie (0-10 pkt):

-1 dnia od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania - 10 pkt,

-5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania - 5 pkt,

-powyżej 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania - 0 pkt.

 

Ważna wycena, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów 1+ 2) uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Wykonawca, którego wycena zostanie wybrana zostanie wezwany do podpisania umowy.

 

W przypadku niewybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert). Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.

 

  1. Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników.

1)    Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek oraz braków.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności). Uzupełnieniu nie podlegają: formularz ofertowy.

2)    Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń,  danych i informacji.

3)    Ogłoszenie wyników postępowania.

- Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszona na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz na stronie internetowej zamawiającego www.awis.org.pl

- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta będzie uznana za najkorzystniejszą do zawarcia umowy.

- W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

 

10. Odrzucenie Wykonawcy.

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1. Jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego;

2. Zostanie złożona po terminie składania ofert;

3. Oferta nie będzie posiadała wszystkich wymaganych załączników;

4. Nie będzie się odnosiła do kryteriów oceny ofert;

11.  Podstawy wykluczenia Wykonawców.

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp.

2. Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy:

a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.),

b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,

c) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z Zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4 ustawy, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.

3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.

4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 3.

5. Zmawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

12. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

Wszelkie pytania i odpowiedzi odnośnie zapytania ofertowego Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie/poprzez e-mail: awis@awis.org.pl

 

13. Unieważnienie postępowania

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury wyboru Wykonawcy, unieważnienia zapytania, uznania, że postępowanie nie przyniosło oczekiwanego rezultatu bez podania przyczyny i konsekwencji prawnych i finansowych z tego wynikających, na każdym etapie postępowania.

Ponadto, Zamawiający może unieważnić postępowanie, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

14. Pozostałe informacje

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zostanie opublikowana na stronie internetowej  bazy konkurencyjności i stronie www Zamawiającego, na których zamieszczone jest niniejsze zapytanie.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień podpisanej umowy, w formie aneksu do umowy, pod warunkiem zgody obu stron:

- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, wymagająca wprowadzenia zmian do już wykonanych elementów przedmiotu zamówienia – po udokumentowaniu przez Wykonawcę wykonania tych elementów,

- wystąpienie w trakcie realizacji przedmiotu umowy zdarzeń noszących znamiona tzw. siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, którym Wykonawca nie mógł zapobiec lub których nie mógł przewidzieć, po udokumentowaniu zamawiającemu faktu wystąpienia tych zdarzeń oraz rzeczywistego ich wpływu na termin realizacji przedmiotu umowy,

 

  1. Zamawiający informuje, iż w umowie o realizację usługi będą zapisy:

a) Zastrzegające kary umowne na rzecz Zamawiającego na okoliczność niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przez Wykonawcę;

b) Rozszerzające odpowiedzialność Wykonawcy na okoliczności, za które na mocy ustawy odpowiedzialności nie ponosi (art. 473 § 1 kc);

c) Zastrzegające Zamawiającemu możliwość potrącania naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy;

d) Zastrzegające Zamawiającemu możliwość dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych, na zasadach ogólnych;

e) Zastrzegające  przeniesieniu pełni autorskich praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych i wykorzystanych podczas realizacji usługi (jeśli dotyczy). Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu.

4.Zamawiający informuje, że terminy płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależnione będą od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją usługi na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i mogą ulegać opóźnieniom.

5. Zamawiający informuje, iż w umowie na realizację usługi znajdą się zapisy przewidujące możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:

a) Terminu realizacji umowy;

b) Harmonogramu realizacji umowy;

c) Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją usługi na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom).