STOWARSZYSZENIE AWIS
Zapytanie ofertowe 2PWD2019
Nowogard, dn. 05.11.2019r.
/
Zapytanie ofertowe nr 2/PWD/2019
na wykonanie zamówienia na
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego
w ramach środków przyznanych na realizację projektu
"Nowe Placówki Wsparcia Dziennego w powiecie goleniowskim: "Czwarte Piętro" w Nowogardzie i 2 PWD w gminie Osina" nr RPZP.07.06.00-32-K008/18-00
Podstawa prawna: Zamówienie od 20 tys. złotych netto do 50 tys. złotych netto udzielane jest na podstawie rozeznania rynku oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumentem regulującym są Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Zapytanie związane jest z realizacją projektu pt "Nowe Placówki Wsparcia Dziennego w powiecie goleniowskim: "Czwarte Piętro" w Nowogardzie i 2 PWD w gminie Osina" nr RPZP.07.06.00-32-K008/18-00, finansowanego z EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.Numer i nazwa Osi Priorytetowej: RPZP.07.00.00: Włączenie społeczne, Numer i nazwa Działania RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym
1. Nazwa i adres Zamawiającego.
Stowarzyszenie Akademia Wspierania Inicjatyw Społecznych AWIS Warnkowo 6. 72-200 Nowogard
2. Miejsce publikacji zapytania ofertowego: Strona internetowa Zamawiającego: www.awis.org.pl
Opis przedmiotu zamówienia.
Kod CPV:
30213100-6– komputery przenośne
48620000-0 – systemy operacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32322000-6 – Urządzenia multimedialne
30195000-2 – Tablice
38652100-1 – Projektory
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego:
Komputer przenośny z systemem operacyjnym Windows 10 HOME, pakietem MS Office oraz antywirusem – 6 szt.
Tablica interaktywna z oprogramowaniem wraz z montażem - 1szt
Projektor krótkoogniskowy do tablicy interaktywnej - 2szt.
Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, posiadać atesty/certyfikaty wystawione przez akredytowane jednostki certyfikujące lub deklaracje zgodności z obowiązującymi normami.
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego o minimalnych parametrach:
- Komputer przenośny do tablicy interaktywnej oraz pakietem MS Office lub równoważny - 6szt.
- Pamięć podręczna min. 8 MB
- Ekran min. 15,6'', 1920 x 1080 pikseli
- Typ matrycy matowa LED
- Pamięć RAM min 8 GB, DDR4 2133 MHz
- Możliwość rozszerzenia pamięci RAM do 20 GB
- Dysk twardy SSD 512 GB lub większy
- Grafika Intel® UHD Graphics 620 lub porównywalna
- Matryca matowa
- Wbudowana kamera
- Karta dźwiękowa zintegrowana zgodna z Intel High Definition Audio
- Wbudowane głośniki
- Wbudowany mikrofon
- Łączność bezprzewodowa Bluetooth, WiFi 802.11
- Karta sieciowa 10/100/1000
- Złącza 1 x HDMI, min 1 x USB 3.0, min 2 x USB 2.0 / USB 3.1,
- System operacyjny Windows 10 HOME,
- Wersja językowa polski
- Wyposażenie instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, zasilacz, akumulator
- Gwarancja min 24 miesiące
- Pakiet MS Office 2019 lub równoważny, licencja na min 6 lat
- Antywirus
- Tablica interaktywna z oprogramowaniem - 1szt
- Przekątna: min 83”,
- Przekątna powierzchni roboczej: min 80”,
- Technologia: Pozycjonowanie w podczerwieni,
- Rodzaj powierzchni: Matowa, suchościeralna, magnetyczna,
- Sposób obsługi: palec lub dowolny wskaźnik,
- Format obrazu: 4:3
- Rozdzielczość rzeczywista: 32 768 x 32 768
- Prędkość kursora: 120 cali / sekundę
- Komunikacja: USB
- Akcesoria: instrukcja obsługi, kabel USB (6m), pisaki (6 szt), półka na pisaki, uchwyty do montażu na ścianie, uchwyty na pisaki (2x), wskaźnik teleskopowy, uchwyt na projektor,
- Język oprogramowania: język polski,
- System operacyjny: Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10 32 bit i 64 bit
- gwarancja 3 lata z możliwością przedłużenia do 5 lat.
- Projektor krótkoogniskowy do tablicy interaktywnej -2szt.
- Zastosowanie projektora: krótkiego rzutu
- Jasność [ANSI]: min 3200,
- Kontrast: 13000:1,
- Rozdzielczość: min 1280 x 800 (WXGA, 16:10),
- Poziom szumu: 33dB normalny, 28dB Eco,
- Współczynnik odległości: 0.72-0.87:1,
- Obiektyw: F=2.6-2.78, f=10.2-12.24 mm,
- Przekątna obrazu: 60" - 120"/300",
- Wejścia video: VGA x1, Composite x1, S-Video x1, HDMI x2 (jedno z obsługą MHL),
- Wyjścia audio: VGA,
- Wejścia audio: MiniJack 3,5mm x1, RCA x1,
- Wyjścia audio: MiniJack 3,5mm x1,
- Porty komunikacyjne: MiniUSB x1, USB-A x1, RS-232 x1,
- Wbudowany głośnik,
- Wyposażenie: Kabel zasilający, pilot, baterie, kabel VGA, instrukcja obsługi, osłona obiektywu, karta gwarancyjna,
- Gwarancja na lampę [w miesiącach/godzinach]: 6/1000 godzin
- Gwarancja na projektor [w miesiącach]: 36
Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, posiadać atesty/certyfikaty wystawione przez akredytowane jednostki certyfikujące lub deklaracje zgodności z obowiązującymi normami.
Maksymalny termin realizacji zamówienia to 14 dni kalendarzowych.
4. Kryteria wyboru oferty i oceny ofert
W odniesieniu do Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium:
Nr kryterium |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1 |
Oferowana cena brutto |
100% |
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do w/w kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:
l.p. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1 |
Cena brutto |
100 % |
100 pkt |
A. Kryterium „cena” w PLN
• Cena oferty to cena brutto.
• Podatek VAT Oferent powinien ustalić zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
a) znaczenie kryterium – 100%
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „ceny”
LC = (Cmin/C) x 100
Gdzie:
LC – liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
C – cena w ofercie ocenianej
Cmin – najniższa cena spośród ofert złożonych w postępowaniu
Oferty w tym kryterium będą oceniane według ilorazu: cena oferty z najniższą ceną / cena badanej oferty x 100%
- Sposób przygotowania i złożenia oferty
Wykonawca składa:
− ofertę - Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1
Ofertę należy złożyć do dnia 15 listopada 2019r. do godz. 12:00 w biurze Stowarzyszenia AWIS Warnkowo 6, 72-200 Nowogard, osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską, lub skanów dokumentów pocztą elektroniczną na adres email: awis@awis.org.pl
Oferta na Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego |
- Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do biura Stowarzyszenia AWIS, lub datę otrzymania wiadomości elektronicznej.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych.
- 6. Warunki płatności
Płatność z tytułu wykonania dostawy będzie zrealizowana przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze lub rachunku, w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku Zamawiającemu lub osobie, wskazanej przez Zamawiającego. Istnieje możliwość płatności częściowych – każdorazowo po odbiorze cząstkowym przedmiotu zamówienia.
- Termin realizacji
Maksymalny termin realizacji zamówienia to 14 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy.
- Informacje dodatkowe
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający przewiduje możliwość płatność częściowej.
- Zamawiający przewiduje płatność po dokonaniu odbioru.
- Urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
- Cena ma zawierać koszt dostawy.
Osobą upoważnioną do udzielania wszelkich informacji związanych z zamówieniem jest Tobiasz Lubczyński tlubczynski@awis.org.pl
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO, informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Stowarzyszenie Akademia Wspierania Inicjatyw Społecznych AWIS, Warnkowo 6, 72-200 Nowogard
2) Na podstawie obowiązujących przepisów, wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się: przez e-mail: jkornicki@awis.org.pl
3) Dane osobowe pozyskane w związku z realizacją zamówienia będą przetwarzane w następujących celach:
• związanych z realizacją zamówienia
• związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań,
• udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, wnioski i skargi,
• udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach.
4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest:
• niezbędność do wykonania zamówienia lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed wykonaniem zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
• konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
• niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia.
6) Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
• podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz
• organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
7) Pani/Pana dane nie będą przekazane do państw trzecich.
8) Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:
• czasu wykonywania zamówienia,
• przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez określony czas,
• okres, który jest niezbędny do obrony naszych interesów.
9) Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pan prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych,
• żądania sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
• żądania usunięcia swoich danych osobowych, w szczególności w przypadku cofnięcia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
• żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację,
w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu czy też na potrzeby marketingu bezpośredniego,
• przenoszenia swoich danych osobowych,
• wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10) W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodę może Pani/Pan wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny bądź adres e-mailowy.
Zapytanie ofertowe opracował: Tobiasz Lubczyński
Załączniki do zapytania ofertowego