Zapytanie ofertowe nr 1/PWD/2019 na wykonanie zamówienia na Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
15 sierpnia 2019

Zapytanie ofertowe nr 1/PWD/2019 na wykonanie zamówienia na Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego 

w ramach środków przyznanych na realizację projektu "Nowe Placówki Wsparcia Dziennego w powiecie goleniowskim: "Czwarte Piętro" w Nowogardzie i 2 PWD w gminie Osina" nr RPZP.07.06.00-32-K008/18-00

Podstawa prawna: Zamówienie od 20 tys. złotych netto do 50 tys. złotych netto udzielane jest na podstawie rozeznania rynku oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumentem regulującym są Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 

Zapytanie związane jest z realizacją projektu pt "Nowe Placówki Wsparcia Dziennego w powiecie goleniowskim: "Czwarte Piętro" w Nowogardzie i 2 PWD w gminie Osina" nr RPZP.07.06.00-32-K008/18-00, finansowanego z EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.Numer i nazwa Osi Priorytetowej: RPZP.07.00.00: Włączenie społeczne, Numer i nazwa Działania RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego.

Stowarzyszenie Akademia Wspierania Inicjatyw Społecznych AWIS

Warnkowo 6. 72-200 Nowogard

Biuro projektu: ul Boh Warszawy 34, 72-200 Nowogard

  1. 2.       Miejsce publikacji zapytania ofertowego:

Strona internetowa Zamawiającego: www.awis.org.pl

  

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Kod CPV:

30213100-6– komputery przenośne

48620000-0 – systemy operacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32322000-6 – Urządzenia multimedialne
30195000-2 – Tablice
38652100-1 – Projektory 

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego:
Komputer przenośny z systemem operacyjnym, pakietem MS Office oraz antywirusem – 5 szt. 
Tablica interaktywna z oprogramowaniem wraz z montażem - 1szt
Projektor do tablicy interaktywnej - 1szt.

Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, posiadać atesty/certyfikaty wystawione przez akredytowane jednostki certyfikujące lub deklaracje zgodności z obowiązującymi normami.

 

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego o minimalnych parametrach:

 

  • Komputer przenośny do tablicy interaktywnej oraz pakietem MS Office lub równoważny - 5szt.

-        Pamięć podręczna 6 MB

-        Ekran 15,6'', 1920 x 1080 pikseli

-        Typ matrycy matowa LED

-        Pamięć RAM 8 GB, DDR4 2133 MHz

-        Możliwość rozszerzenia pamięci RAM do 20 GB

-        Dysk twardy 1000 GB 5400 obr/min

-        Grafika Intel® HD Graphics 620

-        Wbudowana kamera tak     

-        Karta dźwiękowa zintegrowana zgodna z Intel High Definition Audio

-        Wbudowane głośniki 2

-        Wbudowany mikrofon tak  

-        Łączność bezprzewodowa Bluetooth, WiFi 802.11 ac

-        Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps Gigabit Ethernet

-        Czytnik kart pamięci 4 w 1

-        Złącza  1 x HDMI, 1 x USB 3.1 Typ C, 1 x VGA, 2 x USB 3.0 / USB 3.1    

-        System operacyjny

-        Wersja językowa  polski

-        Wyposażenie instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, zasilacz, akumulator    

-        Gwarancja  24 miesiące

-        Pakiet MS Office 2019 lub równoważny

-        Antywirus

 

  • Tablica interaktywna z oprogramowaniem wraz z montażem - 1szt

-           Przekątna: 83”,

-           Przekątna powierzchni roboczej: 80”,

-           Technologia: Pozycjonowanie w podczerwieni,

-           Rodzaj powierzchni: Matowa, suchościeralna, magnetyczna,

-           Sposób obsługi: palec lub dowolny wskaźnik,

-           Format obrazu: 4:3

-           Rozdzielczość rzeczywista: 32 768 x 32 768

-           Prędkość kursora: 120 cali / sekundę

-           Komunikacja: USB

-           Akcesoria: instrukcja obsługi, kabel USB (6m), pisaki (6 szt), półka na pisaki, uchwyty do montażu na ścianie, uchwyty na pisaki (2x), wskaźnik teleskopowy, uchwyt na projektor,

-           Język oprogramowania: język polski,

-           System operacyjny: Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10 32 bit i 64 bit

-           gwarancja 3 lata z możliwością przedłużenia do 5 lat.

 

  • Projektor krótkoogniskowy do tablicy interaktywnej - 1szt.

-        Zastosowanie projektora: krótkiego rzutu

-        Jasność [ANSI]:   3200,

-        Kontrast: 13000:1,

-        Rozdzielczość: 1280 x 800 (WXGA, 16:10),

-        Poziom szumu: 33dB normalny, 28dB Eco,

-        Współczynnik odległości: 0.72-0.87:1,

-        Obiektyw: F=2.6-2.78, f=10.2-12.24 mm,

-        Przekątna obrazu: 60" - 120"/300",

-        Wejścia video: VGA x1, Composite x1, S-Video x1, HDMI x2 (jedno z obsługą MHL),

-        Wyjścia audio:  VGA,

-        Wejścia audio: MiniJack 3,5mm x1, RCA x1,

-        Wyjścia audio: MiniJack 3,5mm x1,

-        Porty komunikacyjne: MiniUSB x1, USB-A x1, RS-232 x1,

-        Wbudowany głośnik,

-        Wyposażenie: Kabel zasilający, pilot, baterie, kabel VGA, instrukcja obsługi, osłona obiektywu, karta gwarancyjna,

-        Gwarancja na lampę [w miesiącach/godzinach]:    6/1000 godzin

-        Gwarancja na projektor [w miesiącach]:    36

 

Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, posiadać atesty/certyfikaty wystawione przez akredytowane jednostki certyfikujące lub deklaracje zgodności z obowiązującymi normami.

 

Maksymalny termin realizacji zamówienia to 14 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy.

 

  1. 4.       Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  • posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia bądź doświadczenie w zakresie objętym postępowaniem ofertowym,
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają aktualny wpis do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru,
    z którego wynikać będzie, że prowadzą działalność gospodarczą (wymagane przy podpisaniu umowy z wykonawcą).

Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z zał. nr 3 do zapytania.

 

2. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,  
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,  
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel.

 

Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór zał. nr 2 do zapytania.

 

  1. 5.       Kryteria wyboru oferty i oceny ofert

W odniesieniu do Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium:

 

Nr kryterium

Opis kryteriów oceny

Znaczenie

1

Oferowana cena brutto

100%

 

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do w/w kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt.

 

Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.

 

Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:

l.p.

Kryterium

Znaczenie  procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1

Cena brutto

100 %

100 pkt

 

A. Kryterium „cena” w PLN

•    Cena oferty to cena brutto.

•    Podatek VAT Oferent powinien ustalić zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

 

a) znaczenie kryterium – 100%

b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „ceny”

LC = (Cmin/C) x 100

Gdzie:

LC – liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty

C – cena w ofercie ocenianej

Cmin – najniższa cena spośród ofert złożonych w postępowaniu

Oferty w tym kryterium będą oceniane według ilorazu: cena oferty z najniższą ceną / cena badanej oferty x 100%

 

  1. Sposób przygotowania i złożenia oferty

Wykonawca składa:

−      ofertę - Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1

−      oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia,

−      oświadczenie o braku powiazań,

−      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (dla osób fizycznych)

−      w przypadku ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e
(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).

 

Uwagi dotyczące przygotowania oferty oraz wymaganych oświadczeń i dokumentów.

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym.
  2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę.
  3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
  4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
  5. Ofertę należy złożyć do dnia 27 sierpnia 2019r. do godz. 12:00 w biurze Stowarzyszenia AWIS ul. Boh Warszawy 34/4, 72-200 Nowogard, osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską, lub skanów dokumentów pocztą elektroniczną na adres email: awis@awis.org.pl
  6. Koperta/ wiadomość elektorniczna powinna być opisana w sposób pokazany poniżej:

 

Oferta na Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego

 

  1. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do biura Stowarzyszenia AWIS, lub datę otrzymania wiadomości elektronicznej.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  4. Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane i będą odesłane do Oferenta bez otwierania.
  5. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty.
  6. Jeśli   w   dokumentach   składających   się   na   opis   przedmiotu   zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający ­ w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji parametrów czy danych (technicznych   lub   jakichkolwiek   innych), identyfikujących   pośrednio   lub bezpośrednio towar bądź produkt ­ dopuszcza   rozwiązania   równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się   parametrami   nie   gorszymi   od   wymaganych, znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach   zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub  urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub  urządzenia  pochodzące  od  konkretnych  producentów  stanowią  wyłącznie  wzorzec  jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod  pojęciem /minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe/ Zamawiający rozumie  wymagania  dotyczące  materiałów  lub  urządzeń  zawarte w  ogólnie  dostępnych  źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie  przykładowymi  nazwami  producenta  ma  jedynie  na  celu  doprecyzowanie  poziomu  oczekiwań  Zamawiającego  w  stosunku  do  określonego  rozwiązania.  Posługiwanie  się  nazwami producentów/produktów  ma  wyłącznie  charakter  przykładowy.  Zamawiający,  wskazując  oznaczenie konkretnego   producenta   (dostawcy)   lub   konkretny   produkt   przy   opisie   przedmiotu  zamówienia, dopuszcza  jednocześnie  produkty  równoważne,
  7. Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. 7.    Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:

1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;

2. zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego;

a) gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii;

b) gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia;

3. w przypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwi wykonanie przedmiotu umowy. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie  mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań,
w szczególności: wojna, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa, klęski żywiołowe, takie jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi.

4. w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na: 
a) niedostępność na rynku urządzeń wskazanych w Zapytaniu ofertowym spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;     
b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia;        
c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia;          
d) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; pod warunkiem, iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia;
5. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie Aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

 

  1. 8.  Warunki płatności

Płatność z tytułu wykonania dostawy będzie zrealizowana przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze lub rachunku, w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku Zamawiającemu lub osobie, wskazanej przez Zamawiającego. Istnieje możliwość płatności częściowych – każdorazowo po odbiorze cząstkowym przedmiotu zamówienia.

 

  1. Termin realizacji

Maksymalny termin realizacji zamówienia to 14 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy.

 

  1. Informacje dodatkowe
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość płatność częściowej.
  3. Zamawiający przewiduje płatność po dokonaniu odbioru.  
  4. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe.   
  5. Cena ma zawierać koszt dostawy.

 

Osobą upoważnioną do udzielania wszelkich informacji związanych z zamówieniem jest Tobiasz Lubczyński tlubczynski@awis.org.pl

 

  1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

 

1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO, informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Stowarzyszenie Akademia Wspierania Inicjatyw Społecznych AWIS, Warnkowo 6, 72-200 Nowogard

2) Na podstawie obowiązujących przepisów, wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się: przez e-mail: jkornicki@awis.org.pl

 

3) Dane osobowe pozyskane w związku z realizacją zamówienia  będą przetwarzane w następujących celach:

• związanych z realizacją zamówienia

• związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań,
• udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, wnioski i skargi,
• udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach.

 

4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest:

• niezbędność do wykonania zamówienia lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed wykonaniem zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

• konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
• niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

5) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia.

6) Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:

• podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz

• organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.

7) Pani/Pana dane nie będą przekazane do państw trzecich.

8) Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:

• czasu wykonywania zamówienia,

• przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez określony czas,

• okres, który jest niezbędny do obrony naszych interesów.

9) Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pan prawo do:

• dostępu do swoich danych osobowych,

• żądania sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,

• żądania usunięcia swoich danych osobowych, w szczególności w przypadku cofnięcia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,

• żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,

• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację,
w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu czy też na potrzeby marketingu bezpośredniego,

• przenoszenia swoich danych osobowych,

• wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10) W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodę może Pani/Pan wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny bądź adres e-mailowy.

 

Zapytanie ofertowe opracował: Tobiasz Lubczyński

 

Załączniki do pobrania do zapytania ofertowego:

Zapytanie ofertowe nr 1/PWD/2019

  1. Formularz ofertowy.
  2. Oświadczenie o braku powiązań.
  3. Oświadczenie o spełnieniu wymogów.
  4. Wzór umowy
  5. OŚWIADCZENIE O WYRAŻENIU ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
    (DLA OSÓB FIZYCZNYCH)