Zapytanie ofertowe nr 1/AWIS2019 na wykonanie zamówienia na przeprowadzenie szkoleń w zakresie zdobycia nowych umiejętności wg opracowanego programu w ramach środków przyznanych na realizację projektu „Nowe możliwości”

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
18 kwietnia 2019

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń wg opracowanego programu, tj.:
1. Moja metamorfoza – 60 godzin / grupę, dla 32 osób. Łącznie 180 godzin szkoleniowych. Uczestnicy powinni być podzieleni na min 3 grupy, liczące średnio po 11 osób. (Zastrzegamy możliwość zmiany liczby osób i grup).
2. Przeprowadzenie szkolenia pn. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych na przykładzie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie dla 30 osób, w tym 10 osób niepełnosprawnych, 20 osób z otoczenia osób niepełnosprawnych.

3. Koszt dojazdu trenerów i uczestników, sal, zapewnienia uczestnikom przerw kawowych w trakcie szkoleń, koszty egzaminów, ubezpieczenia NNW, badania lekarskie oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia są po stronie Wykonawcy i powinny być wliczone w oferowaną cenę.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w jednej z wymienionych form: osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 w siedzibie Zamawiającego, pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego z dopiskiem: „Zapytanie 1/AWIS/2019 Nowe możliwości” ul. Bohaterów Warszawy 34/4, 72-200 Nowogard, lub w formie skanów na adres mailowy: awis@awis.org.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 29 kwietnia 2019 r. do godz. 23.59. Decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego/adres mailowy. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

awis@awis.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tobiasz Lubczyński
 

Przedmiot zamówienia

2. Opis przedmiotu zamówienia.
Kod CPV 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń wg opracowanego programu, tj.:
1. Moja metamorfoza – 60 godzin / grupę, dla 32 osób. Łącznie 180 godzin szkoleniowych. Uczestnicy powinni być podzieleni na min 3 grupy, liczące średnio po 11 osób. (Zastrzegamy możliwość zmiany liczby osób i grup).
2. Przeprowadzenie szkolenia pn. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych na przykładzie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie dla 30 osób, w tym 10 osób niepełnosprawnych, 20 osób z otoczenia osób niepełnosprawnych. W jednej grupie powinno być maksymalnie 10 osób. (Zastrzegamy możliwość zmiany liczby osób i grup). Minimalna liczba godzin szkoleniowych na grupę wynosi 16. Uczestnicy szkolenia będą podzieleni na 3 grupy, każda średnio po 10 osób. Z uwagi na przewidywany udział osób niepełnosprawnych wykonawca zapewni min 1 asystenta osoby niepełnosprawnej na grupę.
3. Koszt dojazdu trenerów i uczestników, sal, zapewnienia uczestnikom przerw kawowych w trakcie szkoleń, koszty egzaminów, ubezpieczenia NNW, badania lekarskie oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia są po stronie Wykonawcy i powinny być wliczone w oferowaną cenę.

4. Fakt nabycia kompetencji będzie weryfikowany na podstawie egzaminów wewnętrznych
w oparciu o 4 etapy: I Zakres, II Wzorzec, III Ocena; IV Porównanie: etap IV będzie porównaniem uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (etap II efekty uczenia się) po zakończeniu szkolenia.

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

szczegóły w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: od dnia 30 kwietnia 2019 r. do 30.06.2019 r.
Termin podpisania umowy z Wykonawcą do dnia 30.04.2019r.
 

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

5. Opis sposobu przygotowania oferty.
A. Wymagania podstawowe.
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych.
2. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej z niniejszym zapytaniem.
3. Ofertę składa się w formie pisemnej, w języku polskim wraz z oświadczeniami Wykonawcy. Wzór oferty oraz oświadczeń są dołączone do niniejszego zapytania.
4. Oferta powinna być:
 opatrzona pieczątką firmową,
 posiadać datę sporządzenia,
 zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP, adres e-mail,
 zawierać opis proponowanego programu szkolenia,
 podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy – w przypadku ofert składanych elektronicznie należy wysłać skan podpisanej oferty.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania. Odpowiedź zostanie wysłana do wykonawcy zadającego pytanie oraz zamieszczona na stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie w ciągu 2 dni roboczych.Wyjaśnienia zamieszczane na stronie internetowej nie będą zdradzać, wskazywać ani identyfikować podmiotu zadającego pytanie. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego złożenia w terminie krótszym niż 1 dzień przed terminem składania ofert.
7. Wykonawcy są zobowiązani do regularnego przeglądania strony internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie celem rejestrowania wszelkich zmian zapytania i udzielonych wyjaśnień.
8. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań
9. Zamawiający w celu oceny czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zażądać od każdego Wykonawcy udzielenia w terminie 7 dni kalendarzowych szczegółowych wyjaśnień dotyczących zakresu oferty mającej wpływ na wysokość oferowanej ceny. W przypadku nie przedstawienia na wniosek Zamawiającego wyjaśnień Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
B. Forma oferty.

1. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub ich skanów w przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną.
2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału dokumentu wówczas, gdy złożony przez Wykonawcę skan dokumentu jest nieczytelny lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jego prawdziwości.


C. Kompletna oferta powinna zawierać:
Załącznik nr 1 – formularz oferty wraz z proponowanym programem szkoleń,
załącznik nr 2 - oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym,
załącznik nr 3 – dodatkowe oświadczenia Wykonawcy,
załącznik nr 5 – opis doświadczenia i potencjału Wykonawcy

oraz dokumenty jak: kserokopia potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczenia potwierdzającego wpis wykonawcy do właściwego RIS, dokumenty potwierdzające brak wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określone w pkt. 6. Warunki udziału w postępowaniu oraz kserokopia dokumentu potwierdzającego wpłacenie wadium.
 

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

8. Kryteria oceny ofert.
1. Opis sposobu obliczania kryterium cena.

Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cmin : C0) x 70
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej wycenie,
Cmin – najniższa cena łącznie spośród ważnych wycen,
C0 – cena łącznie obliczona badanej wyceny.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 70. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Opis sposobu obliczania kryterium jakość.

Przez jakość rozumie się
A. łączną liczbę osób posiadających wymagane kwalifikacje i doświadczenie.
Wykonawca wykazujący jakość świadczonych usług w zakresie pkt. A wypełnia tabelę: „Załącznik numer 6”, którą dołącza do oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 6 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków. W innym wypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty jednoznacznie poświadczające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

B. Potwierdzone doświadczenie personelu Wykonawcy: łączna liczba lat doświadczenia zawodowego wykazanego personelu w załączniku nr 6 ( min 8 trenerów).
Wykonawca wykazujący jakość świadczonych usług w zakresie pkt. B wypełnia tabelę: „Załącznik numer 6”, którą dołącza do oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 6 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków. W innym wypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty jednoznacznie poświadczające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Punkty przyznawane za kryterium jakość będą liczone wg następującego wzoru:
D = (D0 : Dmax) x 20
gdzie:
D – liczba punktów przyznana danej ofercie,
D0 – jakość (liczba lat) obliczone badanej wyceny,
Dmax – maksymalna jakość (liczba lat) spośród ważnych wycen.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium jakość wynosi 20.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Opis sposobu obliczania kryterium gotowość.
Gotowość świadczenia usługi na rzecz uczestników projektu w terminie (0-10 pkt):
-1 dnia od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania - 10 pkt,
-5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania - 5 pkt,
-powyżej 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania - 0 pkt.

Ważna wycena, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów 1+ 2 + 3) uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Wykonawca, którego wycena zostanie wybrana zostanie wezwany do podpisania umowy.

W przypadku niewybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert). Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.


9. Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników.
1) Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek oraz braków.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności). Uzupełnieniu nie podlegają: formularz ofertowy oraz załacznik nr 6.
2) Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, danych i informacji.
3) Ogłoszenie wyników postępowania.
 Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszona na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
 Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta będzie uznana za najkorzystniejszą do zawarcia umowy.
 W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

10. Odrzucenie Wykonawcy.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1. Jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego;
2. Zostanie złożona po terminie składania ofert;
3. Oferta nie będzie posiadała wszystkich wymaganych załączników;
4. Nie będzie się odnosiła do kryteriów oceny ofert;

Wykluczenia

11. Podstawy wykluczenia Wykonawców.

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp.
2. Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.),
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
c) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z Zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4 ustawy, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 3.
5. Zmawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

AKADEMIA WSPIERANIA INICJATYW SPOŁECZNYCH "AWIS"

Adres

72-200 Nowogard

zachodniopomorskie , goleniowski

Numer telefonu

667971070

NIP

8561796058

Tytuł projektu

Nowe możliwości

Numer projektu

RPZP.07.01.00-32-K613/17-00
 
Załączniki znajdują się w ogłoszeniu na bazie konkurencyjności:  https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1181027