Ogłoszenie o zamówieniu na zakup materiałów do szkoleń w warsztatach praktycznej nauki zawodu w ramach projektu “Szereg Pomocy - ośrodek wsparcia aktywności społeczno-zawodowej w Nowogardzie”

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
17 grudnia 2021

logotypy UE

Ogłoszenie o zamówieniu na zakup materiałów do szkoleń w warsztatach praktycznej nauki zawodu
w ramach projektu “Szereg Pomocy - ośrodek wsparcia aktywności społeczno-zawodowej w Nowogardzie”, projekt nr RPZP.07.02.00-32-K004/19, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020

 

Zamówienie udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Zapytanie ofertowe opublikowane zostało na stronie Baza Konkurencyjności (funduszeeuropejskie.gov.pl) oraz www.awis.org.pl.

Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów do szkoleń w warsztatach praktycznej nauki zawodu w ramach projektu “Szereg Pomocy - ośrodek wsparcia aktywności społeczno-zawodowej w Nowogardzie” według poniższego wykazu:

Część 1. Różne materiały budowlane

lp.

nazwa towaru

ilość

jednostka miary

1

lina pleciona fi 8

80

mb.

2

kanał płaski 110x55 1,5 m

10

szt.

3

nypel reducykcyjny ocynkowany 1x1/2

16

szt.

4

złączka PEX 20x3/4

16

szt.

5

włókno do betonu

400

g

6

kołek ramowy 12x200

8

szt.

7

tarcza mocowana na rzep 125 mm

8

szt.

8

papier ścierny 100 płótno arkusz

40

szt.

9

papier ścierny 150 płótno arkusz

40

szt.

10

papier ścierny 60 płótno arkusz

40

szt.

11

krążki samoprzylepne 60

40

szt.

12

krążki samoprzylepne 80

40

szt.

13

krążki samoprzylepne 100

40

szt.

14

krążki samoprzylepne 150

40

szt.

15

kuweta malarska 16/28

16

szt.

16

pędzel płaski 63 mm

16

szt.

17

pędzel płaski 50 mm

16

szt.

18

pędzel płaski 15 mm

16

szt.

19

pędzel pierścieniowy 35

16

szt.

20

pędzel pierścieniowy 40

16

szt.

21

pędzel pierścieniowy 20

16

szt.

22

pędzel pierścieniowy 25

16

szt.

23

pędzel kaloryferowy 25

16

szt.

24

klej do drewna

5

l

25

zawiasy puszkowe 45 stopni

42

szt.

26

zawiasy pasowe ozdobne 40

15

szt.

27

zawiasy pasowe ozdobne 60

15

szt.

28

wkręty do regipsów 3,5x45

3

kg

29

aceton techniczny

5

l

30

rozcieńczalnik

5

l

31

Impregnat do drewna

10

l

32

pistolet do kleju na gorąco

4

szt.

33

klej do pistoletu do kleju na gorąco

50

szt.

34

taśma pakowa 48/50

16

szt.

35

taśma malarska 30x50

16

szt.

36

gwoździe 18x35

2

kg

37

gwoździe papowe 3,0x35

15

szt.

38

podkładki papowe

25

kg

39

wkręty 3,5x16

4

kg

40

farba akrylowa biała

12

l

41

ołówek techniczny 2B

8

szt.

42

ołówek techniczny 3H

8

szt.

43

pinezki

100

szt.

44

deska czołowa

20

mb.

45

emulsja do ścian I sufitów biała matowa

15

l

46

fuga beżowa

4

kg

47

silikon sanitarny 280 ml

4

szt.

48

emalia szara

5

l

49

emalia popielaty

5

l

50

emalia czerwona

5

l

51

sznurek jutowy

50

m

52

wełna drzewna

5

kg

53

pilnik okrągły 4,8mm

10

szt.

54

wiertło udarowe 8x210

5

szt.

55

sznur murarski

500

m

56

tynk ręczny

120

kg

57

klej do siatki I do styropianu

50

kg

58

tarcica

5

m3

59

kantówka prostokątna

4

szt.

60

śruba zamkowa 6x60

4

kg

61

śruba zamkowa 8x120

4

kg

62

przecinak ślusarski 250

4

szt.

63

rura 32/250 PCV

4

szt.

64

rura 160/500 PCV

4

szt.

65

rura 110/1000 PCV

4

szt.

66

kolano 110/45

8

szt.

67

rura 50/500 PCV

4

szt.

68

złącze wieloredukcyjne 32/500

2

szt.

69

cement

500

kg

70

folia stretch 3kg czarna

4

szt.

71

złączka samozaciskowa 4x2,5

41

szt.

72

złączka samozaciskowa 3x2,5

6

szt.

73

złączka samozaciskowa 5x2,5

6

szt.

74

mufa 50 PCV

4

szt.

75

papa termozgrzewalna

4

rolka

76

kółka meblowe śr. 40 mm

80

szt.

77

gips budowlany

10

kg

78

pręt żebrowany fi 12

45

kg

79

drut wiązałkowy fi 1,2

15

kg

80

miska do zlewania oleju

2

szt.

81

forma chodnikowa 43x43

2

szt.

82

forma chodnikowa 50x50

2

szt.

83

kartusz gaz 400 ml

28

szt.

84

wykładzina PCV szer. 3 m

12,5

m2

85

szpilki łączące ocynkowane

10

szt.

86

podkładki sprężynowe 12

0,5

kg

87

wiertła do drewna 12 mm

5

szt.

88

opaska zaciskowa 160x2,5

4

szt.

89

opaska zaciskowa 160x2,5 biała

4

szt.

90

siatka rabatowa 0,8mx50m zielona

5

mb.

91

świder do drewna 12/460

3

szt.

92

świder do drewna 6/230

3

szt.

93

świder do drewna 8/230

3

szt.

94

łańcuch gospodarczy 3

10

mb.

95

wiertło do metalu 12,5

3

szt.

96

wiertło do metalu 10,0

3

szt.

97

wiertło do metalu 8,5

3

szt.

98

wiertło do metalu 8

3

szt.

99

wiertło udarowe 12x310

3

szt.

100

nylonowe opaski zaciskowe czarne

200

szt.

101

nylonowe opaski zaciskowe białe

200

szt.

Część 2. Środki czyszczące

lp.

nazwa towaru

ilość

jednostka miary

102

kostka do WC

50

szt.

103

mleczko do czyszczenia 780 g

40

szt.

104

spray do kurzu 500 ml

20

szt.

105

zmywak – druciak metalowy

75

szt.

106

chusteczki wilgotne 50 szt.

20

op.

107

płyn do WC 1200 g

20

szt.

108

udrażniacz do rur 800g

5

szt.

109

spray do czyszczenia kuchni 500 ml

10

szt.

110

spray do czyszczenia łazienki 500 ml

10

szt.

111

płyn do szyb

10

l

112

tabletki do zmywarki 50 szt.

12

op.

113

worki na śmieci 60 l

300

szt.

114

worki na śmieci 35 l

300

szt.

115

ścierki z mikrofibry XXL

100

szt.

116

płyn do mycia naczyń

50

l

117

mydło w płynie

75

l

118

kapsułki do prania 55 szt.

6

op.

119

płyn do płukania tkanin

20

l

120

ręcznik papierowy 3 warstwowy 340 listków

50

szt.

121

worki do odkurzacza

20

szt.

122

pochłaniacz zapachów do lodówki

5

szt.

123

odkamieniacz do ekspresu

2

l

124

odkamieniacz do czajnika

2

l

125

papier toaletowy 3warstwowy 24 roli

20

op.

126

płyn do mycia podłóg

10

l

 

Ze względu na dopuszczenie różnych opakowań do sprzedaży cena przeliczana będzie na jedną jednostkę miary określoną w ogłoszeniu o zamówieniu w celu porównywalności ofert (dotyczy asortymentu, dla którego nie została określona jednostka miary przy nazwie towaru).

Kody CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące; 4419000-8 Różne materiały budowlane

Jeśli w ogłoszeniu o zamówieniu podana została marka produktu to stanowi ona tylko przykład i wskazuje na minimalną jakość produktu i parametry. Wykonawca może zaproponować rozwiązania równoważne, jeśli udowodni w swojej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.  

Towar będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie nosić znamion użytkowania i być dobrej jakości. W przypadku zakwestionowania przez zamawiającego jakości dostarczonego towaru, przez co uniemożliwione zostanie jego prawidłowe wykorzystanie, zamawiający zastrzega sobie możliwość odesłania produktu jako wadliwego lub niesprawnego i żądania wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany odesłanego towaru na produkt o odpowiedniej jakości, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez zamawiającego konieczności wymiany towaru.

Ilość towaru będącego przedmiotem zamówienia podana została szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamawianych produktów z zachowaniem cen jednostkowych zaoferowanych przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezamówienia z listy wskazanego towaru niektórych produktów.

 

Warunki udziału w postępowaniu

Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO[1] ,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie załącznika do zapytania.

 

Kryteria oceny ofert

Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: 

kryterium oceny ofert

punktacja i waga

cena

punktacja od 0 do 90, waga 90%

klauzula społeczna

punktacja od 0 do 10, waga 10%

 

Opis sposobu przyznawania punktacji

Zasady oceny kryterium “cena”: będzie brana pod uwagę cena brutto całego zamówienia. Oferta najtańsza, niepodlegająca odrzuceniu, otrzyma 90 punktów, oferty droższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów. Punkty za kryterium cena będą obliczane według wzoru:  

Liczba punktów = (cena najtańszej ze złożonych ofert / cena badanej oferty) * 90%

 

Zasady oceny kryterium „klauzula społeczna – zatrudnienie osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji zamówienia”: będzie brana pod uwagę ilość osób z niepełnosprawnością zatrudniona w ramach realizacji zamówienia. Wykonawca może otrzymać:

 

0 pkt (0%) – zatrudnienie 0 osób z niepełnosprawnością

5 pkt (5%) – zatrudnienie 1 osoby z niepełnosprawnością

10 pkt (10%) – zatrudnienie co najmniej 2 osób z niepełnosprawnością

 

Zamawiający rozumie przez osobę z niepełnosprawnością osobę spełniającą warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych.

 

Zatrudnienie osób z niepełnosprawnością musi dotyczyć zaangażowania ww. osób do realizacji zamówienia, a nie generalnego zatrudnienia tych osób przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość przyznania punktów za spełnienie tego kryterium również za oddelegowanie do realizacji zamówienia osób z niepełnosprawnością już zatrudnionych przez wykonawcę (bez konieczności zatrudniania dodatkowych osób, jeśli wykonawca zatrudnia już osoby z niepełnosprawnością zdolne do realizacji zamówienia).

 

Odpowiednie ilości punktów będą przyznawane za zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (zgodnie z rozumieniem pełnego wymiaru czasu pracy dla osoby niepełnosprawnej zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, dopuszczając jednocześnie sumowanie wymiarów etatu.

 

W przypadku braku w formularzu ofertowym deklaracji ze strony wykonawcy, dotyczącej zatrudnienia/zaangażowania dodatkowych osób z niepełnosprawnością zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta złożona przez wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu, która uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria oceny ofert.

Zamawiający zastrzega prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Termin składania ofert

Oferty należy złożyć w terminie do 27 grudnia do godz. 9:00 w jednej z wymienionych form:

a) pocztą tradycyjną/kurierem na adres: Stowarzyszenie Akademia Wspierania Inicjatyw Społecznych „AWIS”, Warnkowo 6c, 72-200 Nowogard

b) w wersji elektronicznej (skan podpisanych dokumentów) na adres e-mail pskrzydlewska@awis.org.pl 

c) poprzez bazę konkurencyjności (proszę pamiętać o dołączeniu wymaganych załączników, składając ofertę przez bazę konkurencyjności w formie skanu podpisanych dokumentów).

Oferty złożone po tym terminie lub złożone w innej formie niż określone w ogłoszeniu o zamówieniu będą podlegały odrzuceniu.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia oraz musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.

Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez wykonawcę w formie zgodnej z niniejszym zapytaniem.    

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 

Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wówczas, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Kompletna oferta powinna zawierać:

a) wypełniony formularz oferty;

b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (według wzorów stanowiących załączniki).

c) pełnomocnictwo dla osób/y podpisujących/cej ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione (jeśli dotyczy).

 

Termin realizacji umowy

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r. Zakup towarów odbywać będzie się sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego.

 

Warunki istotnych zmian umowy

Dokona się zmiany umowy, jeżeli zmiana ta nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, nie była możliwa do przewidzenia, tj. konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany określonej pierwotnie w umowie nie przekracza 50% wartości zamówienia. 

Dopuszcza się możliwość zastąpienia dotychczasowego wykonawcy nowym wykonawcą, jeżeli:

a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców. 

Zmiany umowy dokona się również, jeżeli łącznie spełnione zostaną następujące warunki:

a) nie prowadzi do zmiany charakteru umowy,

b) łączna wartość zmian jest mniejsza niż wartość szacunkowa równa lub przekraczająca kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 Pzp,

c) jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W ramach niniejszego postępowania wykonawcy mogą złożyć ofertę:
a) na realizację całego przedmiotu zamówienia (tj. na realizację części 1. różne artykuły budowalne oraz części 2. środki czyszczące)
b) na realizację 1. lub 2. części zamówienia.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

 

Informacja o ofertach wariantowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

Informacja o planowanych zamówieniach “uzupełniających”

Dokona się zamówień “uzupełniających”, jeżeli realizacja dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, stała się niezbędna i zostały łącznie spełnione następujące warunki: 

a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,

c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

 

Informacja o planowanych negocjacjach

Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji.

 

Pytania dotyczące zapytania ofertowego

Potencjalni wykonawcy mają prawo zadawać pytania dotyczące zapytania ofertowego. Pytania należy zadawać poprzez Bazę Konkurencyjności. Zadane zapytania zostaną upublicznione wraz z wyjaśnieniem. Wyjaśnienia zostaną udzielone pod warunkiem, że zapytanie o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.  Jeżeli zapytanie o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie wyznaczonego terminu, zamawiający zastrzega sobie możliwość pozostawienia pytanie bez odpowiedzi.

Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania zapytań dotyczących treści zapytania ofertowego.

 

Załączniki

Ogłoszenie o zamówieniu wraz z załącznikami 



[1] W przypadku działań, dla których Instytucją Pośredniczącą jest PARP powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć zgodnie z art. 6c Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299)