Zapytanie ofertowe nr 13/7.6.1/2021 Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania z przeznaczeniem do Placówek Wsparcia Dziennego w Kościuszkach oraz Krzywicach

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
5 lutego 2021

logotypy UE

Warnkowo, dn. 05.02.2021

 

Zamawiający:

Stowarzyszenie Akademia Wspierania
Inicjatyw Społecznych „AWIS”
Warnkowo 6, 72-200 Nowogard
tel. 607 315 490
e- mail: awis@awis.org.pl  

 

 

Zapytanie ofertowe nr 13/7.6.1/2021
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania z przeznaczeniem
do Placówek Wsparcia Dziennego w Kościuszkach oraz Krzywicach

 

1. Zamawiający w odniesieniu do zamówień, których szacunkowa wartość przekracza 50 000 zł netto udziela zamówienia zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 21 grudnia 2020 r.

2. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019).

3. Zamówienie udzielane jest w ramach projektu pn. PWD w Gminie Osina: Kościuszki
i Krzywice
, nr projektu RPZP.07.06.00-32-K005/20, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.

4. Zapytanie ofertowe opublikowane zostaje na stronie internetowej zamawiającego www.awis.org.pl oraz na stronie Baza Konkurencyjności (funduszeeuropejskie.gov.pl).

I. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na potrzeby projektu pn. PWD w Gminie Osina: Kościuszki i Krzywice, fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania o następujących minimalnych parametrach
i wymaganiach techniczno-użytkowych:

nazwa przedmiotu zamówienia

ilość

paramenty

 

 

 

 

 

 

komputer przenośny (laptop)
z oprogramowaniem MS Office i programem antywirusowym

 

 

 

 

 

 

 

12 szt.

Wielkość matrycy min. 15,6”

Pojemność dysku: dysk min. 512 GB w technologii SSD lub min. 1T w technologii HDD, lub równoważny

RAM min. 4GB

Procesor: dwurdzeniowy, taktowanie min. 2.3 GHz

System operacyjny Windows 10 lub równoważny

Pakiet MS Office:

- wersja językowa polska

- licencja bezterminowa dla użytkowników domowych

i małych firm lub professional

- obszar zastosowań: firmowy

- wersja oprogramowania 2016 lub nowsza

 

Antywirus:

- licencja na min. 24 miesiące

- obszar zastosowań: firmowy

- pełna ochrona danych w czasie rzeczywistym

- Zapobieganie Zagrożeniom Sieci

- Ochrona przed Zagrożeniami

-Wielowarstwowa Ochrona przed Ransomware

-Ocena podatności

-Zapobieganie Atakom Online

-Anty-Phishing

-Anty-Fraud

-Anty-spam

-Tryb ratunkowy

 

Min. dwuletnia gwarancja

Dołączyć do urządzenia należy zasilacz sieciowy oraz pokrowiec ochronny lub torbę, a także mysz bezprzewodową

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tablica multimedialna
z wieszakiem na projektor
i z okablowaniem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 szt.

Technologia    pozycjonowanie w podczerwieni

Przekątna powierzchni roboczej    min. 80"

Rodzaj powierzchni:    magnetyczna, matowa, porcelanowa, sucho ścieralna

Sposób obsługi:   palec lub dowolny wskaźnik

Format obrazu:  4:3

Rozdzielczość:  32767 x 32767

Prędkość kursora:  min. 180 punktów/sekundę

Czas reakcji: pierwsza kropka 16ms, ciągła linia 8ms

Komunikacja    USB

Paski skrótów po obu stronach tablicy

Zasilanie  Port USB

Akcesoria: instrukcja obsługi w języku polskim

Akcesoria: inteligentna półka na pisaki

Kabel USB (6m)

Oprogramowanie

Pisaki (3 szt.)

Uchwyty do montażu na ścianie

Wskaźnik teleskopowy

Min. trzyletnia gwarancji na tablicę

Dożywotnia gwarancja na powierzchnię

Wieszak/uchwyt na projektor:

- Typ    ścienny

- Maksymalne obciążenie    20 kg

- Możliwość obrotu   360°

- Odległość od punktu mocowania    78 - 120 cm

- Maskownica płyty ściennej  

- Możliwość ukrycia przewodów w uchwycie

- Kolor    biały

- Materiał   stal

- min. dwuletnia gwarancja

- przewód HDMI 10m

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

rzutnik/projektor multimedialny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 szt.

Projektor krótkoogniskowy

Typ projektora: Biznes i edukacja

Zastosowano technologię DLP lub równoważną

Rozdzielczość min. 800 x 600 SVGA

Kontrast min. 13 000:1

Jasność min. 3200 ANSI lm

Poziom szumu maks. 33dB

zoom/focus 1.2:1/ręczny

Współczynnik odległości 0.9-1.08:1

Przekątna obrazu 60" - 120"/300"

Wejścia video VGA, Composite, S-Video, HDMI x2 (jedno

z obsługą MHL)

Wyjścia video VGA

Wejścia audio MiniJack 3,5mm, RCA

Wyjścia audio MiniJack 3,5mm

Porty komunikacyjne MiniUSB, USB-A, RS-232 x1

Wbudowany głośnik min 10W (mono)

Waga maks. 4 kg

Dołączyć należy kabel zasilający, pilot, baterie, kabel VGA, instrukcję obsługi w języku polskim

Min. dwuletnia gwarancja

 

urządzenie wielofunkcyjne

 

2 szt.

Technologia druku laserowa, monochromatyczna

Obsługiwany typ nośnika: papier zwykły

Obsługiwane formaty nośników: min. A4, A5, A6, Letter

Podajnik papieru: min. 250 arkuszy

Rodzaj podajnika papieru: kasetowy

Szybkość druku w mono min. do 30 str.

Rozdzielczość druku: min. 2400 x 600 dpi

Rozdzielczość kopiowania: min. 600 x 600 dpi

Szybkość kopiowania: min. min. do 30 str./min

Rozdzielczość skanowania: min. 1200 x 1200 dpi

Wyposażone w podajnik dokumentów do skanera

Maksymalny format skanu: A4

Maksymalna gramatura papieru: 230 g/m²

Wyposażone w funkcję faksu

Możliwość drukowania dwustronnego (dupleks)

Automatyczny interfejs: USB, LAN (Ethernet), AirPrint,

RJ-11

Wyświetlacz

Dołączony kabel zasilający oraz toner startowy

Min. dwuletnia gwarancja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

głośnik przenośny z wbudowanym akumulatorem/baterią

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 szt.

Nagłośnienie min. moc znamionowa RMS [W] 600

Typ kolumn: pełnozakresowe

Wyposażono w korektor dźwięku

Obsługiwane formaty: MP3, WMA Radio FM

Wbudowana baterię

Podświetlenie diodami LED

Wyposażenie w wyświetlacz LED

Wyposażenie w następujące funkcje:

-bluetooth

- podbicie basu

- karaoke

- czytnik kart SD

Dołączony mikrofon bezprzewodowy

Wyposażenie w złącza: wejście liniowe audio AUX, złącze USB

Kolor czarny

Dołączony kabel zasilający

Dołączony pilot

Wbudowane kółka i rączkę

Dołączyć należy instrukcję w języku polskim

Min. dwuletnia gwarancja

konsola do gier PS4 lub równoważna

2 szt.

Pojemność dysku: 1 TB

Procesor [MHz] min. 8-rdzeniowy, 1,6 GHz x64

Pamięć RAM [MB] min. 8 GB GDDR5

Sposób zapisu stanów gier: dysk twardy

Rodzaj czytnika: Blu-Ray x6, DVD x8; Blu-ray

Rodzaj odtwarzanych płyt: Blu-ray, DVD

Dołączyć należy kontrolery (łącznie 4 szt.)

Wyposażenie w stereofoniczne gniazdo słuchawkowe, USB (Micro B), czujnik ruchu - sześcioosiowy system wykrywania ruchu (żyroskop trójosiowy, akcelerometr trójosiowy), wibrację

Wyposażenie w system komunikacji bezprzewodowej Bluetooth wer. 2.1+EDR lub równoważny

Wyposażenie w baterię o min. pojemności 1000 mAh

Wyposażenie w zintegrowany akumulator litowo-jonowy;

Zastosowanie technologii Bluetooth 2.1 lub równoważnej

Zastosowanie wejścia/wyjścia:

Porty AUX, 2 x USB (USB 3.0)

Wyjście AV

Gniazdo wyjściowe HDMI

Wejścia AV

Gniazdo wejściowe HDMI

Zastosowanie technologii Bluetooth  HDMI  USB 3.0  WiFi lub równoważnej

Dołączyć należy monofoniczny zestaw słuchawkowy, przewód HDMI, przewód USB, przewód zasilający

Min. roczna gwarancja

Dołączyć należy zasilacz sieciowy oraz pokrowiec ochronny lub torbę 

 

3. Kody CPV: 30200000-1 – urządzenia komputerowe, 30213100-6 – komputery przenośne,  30231200-9 – konsole, 48000000-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 32342000-2 – urządzenia głośnikowe, 32322000-6 – urządzenia multimedialne, 38652100-1 – projektory, 30232110-8 – drukarki laserowe.

4. Wykonawca może zaproponować rozwiązania równoważne, jeśli udowodni w swojej ofercie,
że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

5. Urządzenia muszą spełniać minimalne wymagania techniczno-użytkowe określone powyżej przez Zamawiającego oraz muszą być fabrycznie nowe, gotowe do użytkowania i niewycofane z rynku przez producenta z uwagi na niebezpieczeństwo dla życia i zdrowia użytkowników, pozostawać własnością Wykonawcy i nie być obciążone prawem na rzecz osób trzecich. Zaproponowane urządzenia muszą posiadać certyfikat CE.

6. Miejsce dostawy jest tożsame z siedzibą Zamawiającego. Urządzenia muszą być opakowane w fabrycznie nowe opakowanie typowe dla danego produktu, zaopatrzone  w etykiety identyfikujące dany produkt, muszą posiadać nazwę produktu, podstawowe dane o produkcie, adres producenta, kraj pochodzenia oraz instrukcję obsługi w języku polskim.

7. Do każdego urządzenia wymagającego ładowania zewnętrznego musi być dołączona dedykowana ładowarka sieciowa oraz wymagane akcesoria (np. kable, adaptery). Zaproponowane ładowarki sieciowe muszą posiadać certyfikat CE.

8. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości materiałów/urządzeń, w tym jeżeli jakość dostarczonych materiałów/urządzeń, uniemożliwia prawidłowe ich wykorzystanie, Zamawiający ma prawo odesłać produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy
o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany materiałów/urządzeń.

9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przetestowania urządzeń pod kątem zgodności
ze specyfikacją. Oferowane rozwiązanie musi być gotowe i funkcjonalne na dzień składania ofert. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia należy dostarczyć w pełni skonfigurowany do pracy.

10. Zamawiający w celu potwierdzenia wymagań określonych w specyfikacji zamówienia wymaga przedłożenia formularza ofertowego, w którym oferent oświadcza, że oferowane urządzenia spełniają wymogi specyfikacji zawartej w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3).

11. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.

12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zostanie przekazana Oferentom (e-mail lub pocztą), jak również zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego i/lub stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie.

 

II. Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym.  Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego
lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)     uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

b)     posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

c)      pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d)     pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku, składając oświadczenie wykonawcy dotyczące powiązań osobowo-kapitałowych z zamawiającym
(załącznik nr 1).  

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia; 

b)     dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia;

c)      dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

d)     są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku, składając oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie załączników do zapytania. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, zostanie odrzucony w postępowaniu. 

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia powyższych informacji.

4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy rzeczywiście wniosą wadium
w wysokości 1500,00 zł, tj. nastąpi wpłata na konto zamawiającego określonych środków pieniężnych przed upływem terminu składania ofert.  Zamawiający zatrzyma wadium nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.

Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium:

1) w pieniądzu,

2) gwarancji bankowej,

3) gwarancji ubezpieczeniowej,

4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

Wnoszone wadium należy wpłacić na rachunek bankowy 51 1140 2004 0000 3102 7827 9495,
podając w tytule przelewu numer zapytania ofertowego (Zapytanie ofertowe nr 13/7.6.1/2020).

Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:

1) upływu terminu związania ofertą;

2) zawarcia umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę;

3) unieważnienia postępowania.

Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.

 

III. Kryteria oceny ofert

1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te kompletne oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

kryterium oceny ofert

punktacja i waga

Cena*

punktacja od 0 do 90, waga 90%

Klauzula społeczna

punktacja od 0 do 10,

waga 10%

 

* Cena brutto to cena, jaką zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.

 

Zasady oceny kryterium "Cena usługi" [C].

Będzie brana pod uwagę cena brutto całego zamówienia. Oferta najtańsza, niepodlegająca odrzuceniu, otrzyma 90 pkt., oferty droższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów. Punkty za kryterium cena będą obliczone wg poniższego wzoru:

                         Najniższa cena brutto spośród badanych ofert

         C   =  --------------------------------------------------------------  x  90 pkt  

                                        Cena brutto  badanej oferty

gdzie:

 

C - ilość punktów w kryterium „cena” / 1 pkt.= 1%

 

Zasady oceny kryterium "Klauzula społeczna" [KS]:

1. Klauzula społeczna - Wykonawca do realizacji zamówienia zatrudni na umowę o pracę lub spółdzielczą umowę o pracę lub umowę cywilno-prawną. osobę/osoby:

a)     Bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy; i/lub

b)    Młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego; i/lub

c)     Niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych; i/lub

d)    Innych osób niż określone w pkt a) b) lub c), o którym mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz.U.2019.0.217) lub we właściwych przepisach państwa członkowskich Unii Europejskiej  lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

 

Zatrudnienia należy dokonać  od dnia uzyskania informacji od Zamawiającego o wyborze najkorzystniejszej oferty do dnia podpisania umowy.

Możliwe jest zatrudnienie na część etatu, na okres nie krótszy niż okres realizacji zamówienia, jednak
ze względu na jakość miejsca pracy nie może to być mniej niż 1/8 etatu. W przypadku umów cywilno-prawnych, na okres nie krótszy niż okres realizacji zamówienia i obejmujący nie mniej niż 21 godzin pracy w miesiącu.

1)    zatrudnianie 0 osób z grup wskazanych powyżej - 0% (0 pkt.)

2)    zatrudnienie 1 osoby z grup wskazanych powyżej - 5% (5 pkt.)

3)    zatrudnienia 2 osób i więcej z grup wskazanych powyżej  - 10% (10 pkt.)

Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza oferty cenowej. Deklaracja składana jest poprzez zaznaczenie „x” właściwej liczby osób. W przypadku nie zaznaczenia żadnej z odpowiedzi, Wykonawcy w ocenie ww. kryterium otrzymają 0 punktów.

2. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących  zatrudniania ww. osób. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób, w szczególności poprzez przedłożenie umów
o pracę/spółdzielczej umowy o pracę/umowy cywilno-prawnej  oraz dokumentów poświadczających status osób zatrudnionych.

3. W przypadku niezatrudniania w sposób opisany powyżej przy realizacji zamówienia wymaganej liczby wskazanych osób, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej
w wysokości 30% wynagrodzenia umownego za wykonanie zamówienia. Zamawiającemu będzie przysługiwało również prawo odstąpienia od umowy.

4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta złożona przez wykonawcę, która uzyska najwyższą liczbę punktów oraz wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, w oparciu o ustalone
w zapytaniu ofertowym kryteria oceny ofert.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania ceny w przypadku, gdy założone w projekcie środki okażą się niewystarczające. W sytuacji niemożności wynegocjowania stawek odpowiadającym stawkom założonym w budżecie projektu zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia
od podpisania umowy.

6. Zamawiający zastrzega prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.

 

IV. Termin składania ofert

Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 lutego 2021 roku. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie będą brane pod uwagę. Decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego (lub wpływu na serwer poczty e-mali w przypadku wersji elektronicznej). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Możliwe są następujące sposoby złożenia oferty:

1. przesłanie za pośrednictwem operatora pocztowego zobowiązanego do świadczenia usług powszechnych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 1041), na adres Stowarzyszenia Akademia Wspierania Inicjatyw Społecznych „AWIS”,
Warnkowo 6a, 72-200 Nowogard. Na kopercie należy umieścić nr zapytania ofertowego;

2 przesłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: awis@awis.org.pl. W tytule wiadomości należy podać nr zapytania ofertowego. Liczy się data wpływu oferty do zamawiającego.

3. osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.30 w siedzibie Stowarzyszenia Akademia Wspierania Inicjatyw Społecznych „AWIS” w Warnkowie nr 6, 72-200 Nowogard

4. poprzez Bazę Konkurencyjności zgodnie z instrukcją znajdującą się na stronie Baza konkurencyjności - Jak dodać ogłoszenie (funduszeeuropejskie.gov.pl) (proszę pamiętać o dołączeniu wymaganych załączników składając ofertę przez bazę konkurencyjności w formie skanu podpisanych dokumentów).

5. Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim.

6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

7. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia oraz musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli
z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.

8. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

9. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej
z niniejszym zapytaniem.    

10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 

11. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.

12. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wówczas, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

13. Ocena ofert nastąpi 15.02.2021 r. w biurze zamawiającego pod adresem Warnkowo 6a,
72-200 Nowogard.

 

V. Termin realizacji umowy

Umowa zostanie podpisana z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę w terminie jednego miesiąca od dnia wyboru oferty, pod warunkiem otrzymania przez zmawiającego środków finansowych, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia. Termin podpisania umowy może ulec zmianie, jeśli zamawiającemu nie zostanie przekazane dofinasowanie przez Instytucję Pośredniczącą.

Przedmiot umowy powinien zostać zrealizowany w terminie czterech miesięcy od dnia podpisania umowy.

Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy w uzasadnionych przypadkach. Uzasadnionymi przypadkami są w szczególności okoliczności niezależne od stron spowodowane stanem epidemii w Polsce i jego wpływu na logistykę dystrybucji, termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. Zamawiający zastrzega jednak, że zmiana terminu wykonania umowy nie może być zmianą o charakterze istotnym. 

 

VI. Informacja nt. zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych

Warunkiem zawarcia umowy jest brak powiązań kapitałowych lub osobowych między zamawiającym
a wykonawcą.

W imieniu zamawiającego czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonują, w tym biorą udział w procesie oceny ofert: Tobiasz Lubczyński, Jarosław Kornicki, Paula Skrzydlewska.

Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy
a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wykonawca, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony
z udziału w postepowaniu, a oferta przez niego złożona zostanie odrzucona.

 

VII. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego

1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z pytaniem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zapytanie o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie wyznaczonego terminu, zamawiający może udzielić odpowiedzi lub pozostawić pytanie bez odpowiedzi.

2. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania zapytań dotyczących treści zapytania ofertowego.

3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający, bez ujawniania źródła zapytania, zamieści na stronie internetowej zamawiającego www.awis.org.pl oraz na stronie Baza Konkurencyjności (funduszeeuropejskie.gov.pl).

4. Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest Tobiasz Lubczyński e-mail: awis@awis.org.pl, tel. 607 315 490

 

VIII. Odrzucenie oferty

Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:

a) w przypadku nie spełniania warunków udziału w postępowaniu;

b) w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem;

c) w przypadku przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.

 

IX. Unieważnienie postępowania

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

X. Podpisanie umowy

1. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi
od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
O terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mailową lub telefoniczną wraz z informacją o wynikach postępowania.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w
 zawartej z Wykonawcą umowie o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym  przedmiotem  zamówienia. W  takim  wypadku nie będzie  konieczne  ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.   

3. Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą:

a) w przypadku wystąpienia okoliczności związanych ze zmianą założeń projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, tj. PWD w Gminie Osina: Kościuszki i Krzywice,

b) w przypadku zmian przepisów prawa np. stawki podatku VAT,

c) w przypadku innych okoliczności i zmian nie istotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postepowania, nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówienie czy też na wynik postępowania.

4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia
w stosunku do Zamawiającego.

 

XI. Kompletna oferta powinna zawierać:

1)     Wypełniony formularz oferty;

2)     Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z udziału w postępowaniu (według wzorów stanowiących załączniki).

3)     Pełnomocnictwo dla osób/y podpisujących/cej ofertę, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa  wystawionego przez osoby do tego upoważnione (jeśli dotyczy).

 

XII. Załączniki

1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące powiązań osobowo-kapitałowych z zamawiającym,

2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego,

3.  Formularz ofertowy,

4.  Wzór umowy.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Akademia Wspierania Inicjatyw Społecznych „AWIS”, Warnkowo 6, 72-200 Nowogard, tel. 607 315 490.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia nr 1/7.6.1/2020
    Remont świetlic wiejskich z przeznaczeniem na Placówki Wsparcia Dziennego
    w Kościuszkach oraz Krzywicach w ramach projektu pn. PWD w Gminie Osina: Kościuszki
    i Krzywice
    , nr projektu RPZP.07.06.00-32-K005/20, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego
    ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegoprowadzonym w trybie zasady konkurencyjności;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby wskazane w zapytaniu ofertowym jako osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

−       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−       na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

−       na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

−       prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−       w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−       prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−       na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.